به گزارش خبرنگار یزدفردا ، مهدی میرجلیلی مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان در حاشیه این مراسم که در سالن شهدای سپاه یزد و با حضور سرهنگ قرقچیان جانشین فرمانده سپاه الغدیر، سرهنگ شبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد، سالاری مسئول هیئت والیبال استان و جمعی دیگر از مسئولین و ورزشکاران برگزار شد و در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: این مسابقات به طور مشترک در بین نیروهای مسلح استان تحت عنوان جام "ولایت و بیداری اسلامی"  از امروز آغاز شده و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در دوره مسابقات 120 نفر در قالب 10 تیم و در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
میرجلیلی تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و انسجام و همدلی در نیروهای مسلح و نیز ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان، آمادگی جسمانی و توان رزم در عملیات های مشترک و انتخاب بازیکنان برتر و سازماندهی تیم منتخب را از جمله اهداف برگزاری این رقابت ها عنوان کرد.
وی ادامه داد: اسامی تیم های شرکت کننده در این دوره مسابقات عبارت است از: صنایع دفاع، ستاد سپاه الغدیر، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج تفت، ناحیه مقاومت بسیج صدوق، پیشکسوتان نیروهای مسلح، بانک انصار، موسسه مالی و اعتباری مهر، تیپ 18 الغدیر و آموزشگاه شهید صدوقی.
مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان ادامه داد: سپاه الغدیر میزبان این دوره مسابقات است و در پایان به سه تیم برتر جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به 12 اسفند ماه از تمامی ورزشکاران به خصوص قشر جوان جامعه خواست تا با حضور پر شور خود پای صندوق های رای ضربه محکمی بر دهان استکبار و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا